אדריכלות בתים יוקרתיים

מדוע חשוב להיעזר באדריכל מקצועי כאשר מתכננים בתי יוקרה?

אם אתם מעוניינים בתוכנית אדריכלות יוקרה מקצועית ויוצאת מן הכלל אשר תחשוב על כל הפרטים של הבניה, תוכנית מקצועית ואיכותית ברמה הכי גבוהה שיש-אנו נוכל לספק לכם אותה. הידע שצברנו וכן הניסיון שרכשנו במהלך השנים של עבודתנו בתחום של אדריכלות בתים, משרת אותנו כעת נאמנה ומוציא מאיתנו יצירתיות ותחכום רב אשר משתלבים יחד עם המקצועיות שלנו, קבעו עמנו פגישה ויחד נתכנן את ביתכם. אם אתם גרים בבית ישנה ולא עדכנית אשר מחולקת בצורה גרועה? משרד אדריכלות בתים של ורד ומוטי מלכה ידאגו להוציא את מלו הפוטנציאל של הבית שלכם עם תכנון אדריכלי מושלם שיתאים בדיוק עבורכם, אין סיבה שתתפשרו, השירות שלנו כולל תכנון מדוקדק המשלב את הנחות והעיצוב יחד בלי לפגום זה בחברו של זה.

אם החלטתם לשפץ את ביתכם הפרטי או את הדירה שלכם, פנו אלינו ויחד נבנה תוכנית מקצועית המבוססת על ידע וניסיון רב של משרדנו בכל הקשור לשיפוץ בתים, אשר רק יקנו לכם עוד יתרון לבית הספציפי שלכם. עם הצרכים שלכם והניסיון המקצועי שלנו נתכנן לכם בית לתפארת.

לצפייה במגוון פרויקטים של אדריכלות יוקרה במרכז לחצו כאן!

Architecture

מדוע דרושה תכנית מוקפדת לאדריכלות בתי יוקרה?

כל אחד יודע שעל מנת לבנות בית לא מספיק שהקבלן יגיע ויתכנן היכן מתחשק לו לבנות כל חדר וכיצד הוא מחלק את החלל, אלא, חובה שתהיה תוכנית מקצועית של אדריכל בתים, מובנית ומדוקדקת הבנויה באופן איכותי על ידי משרד אדריכל המומחה בתכנון אדריכלות יוקרה.

אדריכלות בתים יוקרתיים, בעצם, נוגעת לתכנון הבית שעומד לקום, על כל חלקיו, התכנון כולל את חלוקת החדרים הפנימית, את מיקומם של החדרים ברחבי הבית, את מיקומן של תשתיות החשמל והאינסטלציה בבית ואת מיקומם של גרמי המדרגות, במידה וישנם בבית חשוב שהכל יתבצע על ידיי אדריכל יוקרה אם השאיפה לבנות בית יוקרתי. החלוקה הזו בעצם מגדירה את אופן החיים בבית, על כן חשוב שהמלאכה תתבצע באופן מדויק לצרכים ולרצונות של הלקוח. לאחר שהבית הושלם מבחינה זו, ניגשים בעצם אל עיצוב הפנים כאן מדובר בתהליך שמטרתו היא להעניק לבית את המראה המיוחד, שאותו רוצים בעלי הבית. באופן אידיאלי, עיצוב פנים והתכנון האדריכלי אמורים להשתלב יחדיו בצורה הולמת, כדי להעניק לדיירים חויית מגורים אידיאלית.

מה הוא הצעד הראשון לאדריכלות בתי יוקרה?

השלב הראשון כמובן לפני שמתחילים לבנות בית הוא רכישת המגרש הרצוי, לאחר שהפרוצדורה הזו הסתיימה, אתם יכולים לגשת למלאכה האמיתית והעיקרית שהיא בניית תוכנית אדריכלות לבית החדש שלכם. על מנת לתכנן את הבית באופן נכון, מתוחכם ושימצה את המגרש ואת האזור שבו קניתם בצורה הטובה ביותר, תצטרכו שירות של משרד אדריכלות בתים. ורד ומוטי מלכה, הינם אדריכלים בתי יוקרה ותיקים ובעלי ניסיון עם הצלחה מרובה של לקוחות מרוצים רבים בתחום של אדריכלות בתים.