אדריכלות בתים פרטיים

מהו התהליך של תכנון בית פרטי יוקרתי?

חברת מלכה אדריכלים הנה חברה המספקת שירותי אדריכל בתים פרטיים שמתמחים בתכנון בתים פרטיים, כשאנחנו חושבים על אדריכלות בתים פרטיים אנו שמים את הדגש בפרטים הבאים:

שילוב צבעים נכון – יש לקחת בחשבון בעת תכנון אדריכלי בתים פרטיים את הצבע שישלוט בבית באופן כללי, ולהתאים אותו לכל הפריטים. הריהוט, הקירות, המטבח וחדר המגורים צריך שיהיה מותאם באופן כללי. מי שאוהב שילוב של צבעים כהים יכול להכניס אלמנטים נועזים אך לשלב אתם גם צבעים בהירים ומי שמעדיף צבע נקי וחלק יותר ישתמש בצבעי פסטל וצבעים רגועים יותר. הכי חשוב לקחת בחשבון את הכל שלא יהיה צבע שאין לו קשר בעת תכנון בית פרטי.

תכנון החלונות – מיקום החלונות ומספרם בעת אדריכלות בתים פרטיים צריך להילקח בחשבון. הדבר משתנה בהתאם לרצון האישי של הלקוח והאם הוא מעדיף שמש או צל. מי שרוצה בית מואר יותר עדיף שיתקין חלונות רבים ומי שאוהב הצללה קרירה יסתפק במספר חלונות קטן. מסגרות החלונות צריכים להתאים אף הם לעיצוב הכללי של הבית, אפשר לעשות אותם מאלומיניום או דווקא מעץ. אדריכל בתים פרטיים צריך למקם את החלונות ולהחליט על גודלן כך שיתנו את האפקט הרצוי של שילוב תאורה טבעית עם תאורה פנימית.

ריהוט – את הריהוט מתאימים על פי החלל של הבית. אם יש חלל גדול יש למלא אותו בריהוט מתאים וגדול בעת תכנון בית פרטי. בעת תכנון בתים פרטיים לא כדאי להניח רהיטים קטנים מדי המותירים הרבה מקום ריק ויוצרים תחושה של ריק. מצד שני אם החלל קטן, כדאי להכניס ריהוט שאינו צפוף מדי. הדבר יצור רושם של חוסר מקום ושל עומס יתר. לכן יש לבצע תכנון אדריכלות בתים פרטיים בהתאם לגודלם וכן לשלב בהם רהיטים בהתאמה.

מה חשוב לזכור כאשר מתכננים בית פרטי?

תכנון בתים פרטיים חייב להתאים לטעם הספציפי של הלקוח, בשונה מעיצוב בתים ציבוריים. מבנה ציבורי מתכננים בהתאם לצורך המבנה וליעוד שעליו למלא. אבל תכנון בית אמור להגשים חלומות של דייריו ולמלא את הצורך שלהם בבית משל עצמם. על האדריכל לתכנן את הבית בהקפדה תוך הצמדות לרצון הלקוח. בואו להגשים חלומות! אדריכלות בתים פרטיים עם מלכה אדריכלים יהפוך את החלום למציאות!

למידע על אדריכלות יוקרה בשרון לחצו כאן!

Architecture

אדריכלות בתים פרטיים מתחלקת למספר תחומים, ישנו עיצוב מבנים ציבוריים, משרדים ובתי מסחר ועוד. ההבדל ביניהם גדול מאד, וכל תחום דורש ידע בפני עצמו, כך לדוגמה עיצוב מבנה ציבורי שונה לחלוטין מבתים פרטיים המתוכנן על ידי אדריכל בתים פרטיים.

כל אחד מאיתנו רוצה לבנות את בית חלומותיו, יחד עם זאת הפיכת הבית לבית החלומות שלנו היא מלאכת מחשבת של ממש לכל דבר ועניין אשר צריכה להיעשות יחד עם בעל מקצוע בעל מוניטין וניסיון בתחום. שלב האדריכלות נחשב לאחד השלבים הקריטיים והמהותיים ביותר בכל הקשור לתהליך בניית בית פרטי. תפקידו של האדריכל הוא לקחת את החלומות שלכם ולהוציא אותם לביטוי הלכה למעשה יחד עם תכנון נכון משלב האפיון דרך שלב השלד והבנייה ועד הגימורים הסופיים. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות בכל הקשור לאדריכלות בתים פרטיים – אנשי המקצוע של מלכה אדריכלים פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

כל מה שצריך לדעת על אדריכלות בתים פרטיים

כאשר אנחנו מדברים על אדריכלות בתים פרטיים אנו מדברים על אחד מן השלבים הקריטיים ביותר בתהליך הבנייה, אם יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי תהליך בניית פרטי בישראל יכול להיות תהליך בירוקרטי, מסורבל, אשר לוקח מאיתנו לא מעט משאבים זמן וכסף. עבודה אל מול מגוון רחב של בעלי מקצוע ורשויות הופך את העבודה ללא נעימה ולפעמים עושה רושם שאנחנו מתרחקים בצעדי ענק מן החלום. יחד עם זאת, אחד הדברים החשובים ביותר בכל הקשור לתכנון הבית שלכם הוא האדריכל איתו אתם תעבדו. האדריכל הוא למעשה שחקן המפתח שלכם בכל הקשור לתכנון נכון של הנכס הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונאליות ובירוקרטית.

מה הם המחירים של אדריכלות בית פרטי?

אנשים רבים תוהים מה הם המחירים של אדריכלות בית פרטי, כאשר אנחנו מדברים על מחירים של אדריכלות לבית פרטי אנו מדברים על עולם שלם ומגוון המכיל בתוכו לא מעט משתנים אשר מרכיבים את המחיר. בין המשתנים המשפיעים על מחירי אדריכלות אנו יכולים לראות:

  • ניסיון ככל שהאדריכל איתו אנו נעבוד יהיה בעל ניסיון, ותק ומוניטין גבוהים יותר כך סביר להניח שגם המחיר יעלה בהתאם.
  • מיקום בארץ המיקום משחק גם הוא פקטור לא קטן סביר להניח כי מחירי אדריכליים בתל אביב וגוש דן יהיו גבוהים מעט יותר ממחירי אדריכלות באזור אופקים והסביבה כתוצאה מביקוש גבוה יותר ומתהליכי בירוקרטיה אשר ברוב המקרים יהיו מסובכים יותר.
  • עד כמה הפרויקט מורכב – כאשר אתם מקבלים את הצעת המחיר הראשונה שלכם היא לרוב תגולם כתוצאה מתוכנית עבודה מסודרת בה האדריכל יבדוק את מורכבות הפרויקט החל משלב קבלת כל ההיתרים ותהליכי הרישוי מול העירייה, דרך שטח הבנייה איתו אתם תעבדו ועד חומרי הגלם, הזמן והליווי אותו האדריכל יתן לכם.
  • עיצוביות – כל בעל בית בוחר לעצב את הבית שלו בצורה שונה, המשקל והכובד אותו תתנו לעיצוביות הבית שלכם גם הוא ישפיע באופן ישיר על המחיר.

כאשר אנחנו מדברים על מחירי אדריכלות בתים פרטיים אנו מדברים על שירות אינדיבידואלי הנתפר בהתאמה אישית לצרכי הלקוח – לכן אין תשובה אחידה. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר במלכה אדריכלים לשם קבלת הצעת מחיר משתלמת.

למה מומלץ להיעזר באדריכל לבית פרטי?

אחת מן השאלות אותן אנו נשאלים באופן כמעט יום-יומי – “למה מומלץ להיעזר באדריכל לבית פרטי?”, כאשר אנחנו מדברים על תחום האדריכלות אנו מדברים על עולם שלם ומגוון אשר טומן בחובו לא מעט אתגרים. אדריכל הוא בעל המקצוע אשר יכול להשלים לנו את המעטפת אותה אנו צריכים ולתת לנו מגוון רחב של שירותים אותם אף אחד לא יוכל לתת לנו.

אדריכל לבית פרטי עוזר לנו לתכנן בצורה נכונה את הבית תוך כדי שהוא נותן דגש בכל הקשור לתכנון פונקציונאלי ופרקטי לכל החללים, כמו כן דגש בכל הקשור לעיצוב הבית, המראה שלו הן מבחינה חיצונית והן מבחינה פנימית תוך כדי השלמת כל החלומות אותם חלמתם בנוגע לעיצוב הבית שלכם. כמו כן, אדריכל הוא בעל ניסיון רב בכל הקשור לעבודה אל מול רשויות החוק והעיריות בכל הקשור לתכנון, בנייה, קבלת היתרים ושאר טפסים שאנחנו ברוב המקרים לא אוהבים וגם לא צריכים להתעסק איתם.

לפיכך אנו יכולים להסיק כי עבודה עם אדריכל לבית פרטי יכולה לחסוך לנו לא מעט זמן ומשאבים אותם היינו משקיעים, כמו כן כתוצאה מהניסיון, המוניטין והותק אותם האדריכל צבר במרוצת השנים אנו גם יכולים לחסוך לא מעט כסף בכל התהליך התכנוני, העיצובי והבירוקרטי.