עיצוב בתי יוקרה

מה הם שלבי העבודה של עיצוב פנים לבתי יוקרה?

החלטתם שהגיע הזמן לעצב את הבית שלכם בצורה יוקרתית ולתת לעצמכם ליהנות מההנאות הקטנות של החיים, יחד עם זאת רבים תוהים מה הוא התהליך אותו הם יצטרכו לעבור עד שמלאכת העיצוב תסתיים. כאשר אנחנו מעצבים דירה אנו נעבור מספר שלבי עבודה שונים:

לפני הכל, מכירים – לפני שאתם מתחילים את מלאכת עיצוב הפנים כדאי שתכירו את הנפשות הפועלות, בשלב הראשון אתם תגיעו ו/או מעצב הפנים יגיע אליכם במטרה לשבת לשיחה ראשונית. במהלך השיחה הזו תכירו את המעצב, תאפיינו יחד איתו את הצרכים שלהם ותתאמו ציפיות.
בדיקה של הנכס – מעצב הפנים יגיע אל הנכס שלכם יבדוק את גודל השטח שלכם, את נקודות החשמל ושאר נקודות התשתית השונות ויקח מידות של אזורים נבחרים במטרה להוציא לפועל תוכנית עבודה נכונה וחכמה.
בניית תכנית עבודה – מעצב הפנים ו/או האדריכל בדק את הנכס שלכם, לקח את כל המידות הרצויות ולאחר שיחת תיאום ציפיות הוא בנה תוכנית עבודה מפורטת הכוללת את כל הפעולות שיעשו לצד העלויות הנלוות. זה הזמן לעשות שינויים במידת הצורך לפני תחילת המלאכה.

מתחילים לעבוד – האדריכל ומעצב הפנים מתחילים לעבוד על הבית שלכם במטרה להפוך אותו לבית החלומות שלכם, במהלך העיצוב אתם תיקחו חלק פעיל לאורך כל השלבים כאשר איש המקצוע יהיה בעל פתיחות מחשבתית ויצירתית לשינויים במידת הצורך.
שלב הגימורים – הבית שלכם מוכן הלכה למעשה אך עדיין ישנם מספר דברים אותם הייתם רוצים לשפר, זהו למעשה שלב הגימורים. השלב בו נעשה את הפינישים האחרונים לשם שביעות רצון הלקוח.
אפשר לברך על המוגמר – אחרי עבודה ללא לאות על הנכס שלכם אפשר לברך על המוגמר, מזל טוב!

מה החשיבות בבחירת בעל מקצוע בעל ניסיון לשם ביצוע המלאכה?

במהלך השנים יצא לנו לפגוש לא מעט אנשים אשר החליטו לעצב את הבית שלהם בצורה עצמאית על מנת לחסוך בעלויות ו/או משאר סיבות אחרות. חשוב לציין כי רוב המקרים מסתכמים בכך שהעלויות אותם הם שילמו היו גבוהות מאלו שהיו משלמים לאדריכל ו/או מעצב פנים מטעמם. עבודה ללא בעל מקצוע יכולה לגרום לאבדן לא קטן של משאבים, זמן, כסף, תהליכים עיצוביים הנעשים בצורה לא נכונה וחוסר יצירת שפה עיצובית בחלל. בעל מקצוע בעל ניסיון עוזר לנו לחסוך לא מעט כסף, זמן ומשאבים במטרה להגיע אל התוצאה הרצויה – בית יוקרתי חמים וממיר.

למה מומלץ לבחור במלכה אדריכלים לעיצוב מקצועי של בתי יוקרה?

ורד ומוטי מלכה אדריכלים הינו משרד לתכנון ואדריכלות עם ותק של מעל 20 שנות עשיה. המשרד שם דגש על תכנון, עיצוב פנים ופיתוח סביבתי תוך כדי ירידה לפרטים הקטנים ביותר, בנתינה, ביחס אישי ובאהבה למקצוע.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אל מאות לקוחות ברחבי הארץ אשר בחרו נכון והפכו את מלכה אדריכלים לבחירתם הטבעית – זה הזמן לבחור נכון, זה הזמן לבחור מלכה אדריכלים.

Architecture

בשנים האחרונות אנו עדים למאות אלפי משקי בית בישראל ובעולם אשר בוחרים לקחת את הנכס שלהם ולעצב אותו בצורה המשדרת יוקרה, אלגנטיות ועיצוב ללא פשרות. כתוצאה מעליה במודעות בכל הקשור לעולם עיצוב הפנים והרצון להתחדש ולהיות תמיד בקדמת הבמה עולם עיצוב הפנים הפך להיות מוצר צריכה בסיסי של ממש. כאשר אנחנו מדברים על עיצוב בתי יוקרה אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש הדורשת מיומנות, דיוק ולא מעט מקצועיות. אנשי המקצוע של מלכה אדריכלים החליטו לעצור את יום העבודה ולעשות לכם מעט סדר.

מה מאפיין עיצוב בתי יוקרה?

אנשים רבים תוהים מה מאפיין עיצוב בתי יוקרה, כאשר אנחנו אומרים “עיצוב בתי יוקרה” אנו לאו דווקא מדברים על המחיר אותו אתם הולכים לשלם על מלאכת העיצוב אלא על התכונות של העיצוב והמראה אותו הבית ישדר בתום התהליך. כאשר אנחנו מעצבים בתי יוקרה אנו צריכים לאפיין בצורה נכונה את הצרכים של הלקוח, את התקציב שלו ואת שאר הדברים שחשוב לו שיהיה בחלל. כמו כן, אפיון בתי יוקרה מתאפיין בכמה אספקטים חשובים:

בחירה חכמה ונכונה של גופי תאורה – אחד הדברים החשובים ביותר בעולם עיצוב הפנים הוא התאורה. תאורה נכונה עוזרת לנו לשים דגש ולמרקר חלקים אהובים בבית ואף להשרות תחושה של ביטחון, נוחות ופונקציונאליות. התאמת התאורה צריכה להיעשות בהתאם לחלל – מטבח, מרפסת, סלון, חדר הורים וכו’.
שימוש בחומרי גלם יוקרתיים ועמידים – עיצוב בתי יוקרה מתאפיין בשימוש בחומרי גלם יוקרתיים ואיכותיים בעלי יכולת עמידות גבוהה.
שמירה על שפה עיצובית – כאשר אנחנו מעצבים בתי יוקרה אנו לא רוצים אך ורק לשים “סממנים יוקרתיים” בחלל אלא לעבוד ללא לאות לשם שמירה על שפה עיצובית נכונה והרמוניה בכל חללי הבית – הן החיצונים והן הפנימיים.
פונקציונאליות – אנו מאמינים כי חלק לא קטן מיוקרה הוא היכולת שלכם לבצע פעולות בבית בצורה חכמה, נכונה ופונקציונאלית. בתי יוקרה מאופיינים בלא מעט פריטים פונקציונאליים אשר הופכים את חיי היום-יום שלהם לקלים הרבה יותר.
צירתיות וירידה לפרטים הקטנים – מלאכת עיצוב בתי יוקרה דורשת לא מעט יצירתיות, קו מחשבה נקי ופתוח וירידה לפרטים הקטנים ביותר לשם ביצוע המלאכה. כל אלו עוזרים להגיע בסוף אל התוצאה המיוחלת – בית המשדר יוקרה, אלגנטיות, מודרניות ופונקציונאליות.

כיצד מחליטים על עיצוב בית יוקרתי?

אנשים רבים תוהים כיצד למעשה ניתן להחליט על הדרך בה אנו נרצה לעצב את הבית שלנו, כאשר אנחנו מדברים על עיצוב הבית אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש הדורשת לא מעט התמקצעות וניסיון. לכן, כאשר אנחנו נרצה לעצב את הבית שלנו אנו נפנה אל בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום העיצוב אשר יעזור לנו להחליט יחד מה הם קווי העיצוב והדרכים בהם אנו נלך לשם ביצוע המלאכה.