מלכה - משרד אדריכלים

חלום שלובש מציאות

מלכה אדריכלים – משרד אדריכלים ומעצבי פנים עם  ותק של כ-20 שנות עשיה. המשרד הוקם על ידי ורד ומוטי מלכה, ארכיטקטים מובילים בעלי תפיסה ייחודית המאמינים ביחס אישי שמוביל להבנה מעניקה של צורכי הלקוח, זה מה שיוצר אדריכלות בעלת מבנה ייחודי במינו. התכנון האדריכלי כולל שלושה היבטים: תכנון, עיצוב פנים ופיתוח סביבתי. כאן תפגשו אדריכלים ומעצבי פנים מובילים המבצעים את עבודתם באהבה רבה. 

משרדנו מציג מבחר פרויקטים של אדריכלות ועיצוב פנים יוקרתי לאחר בנייה. כאן תתרשמו מבתים יוקרתיים שתוכננו בקפידה והתוצאה היא הגשמת בית חלומותיו של הלקוח. בכל תכנון מושקעת עבודה מאומצת של צוות אדריכלים ומעצבי פנים מהשורה הראשונה והפרויקטים מעידים על כך.

האורן

חלומות בלבן

בית מודרני בקיסריה

כשחוץ ופנים נפגשים

בית פרטי בסגנון פרובנס

הבית של בית משפחת אהרון מאופיין בבניה אדריכלית קלאסית מובהקת. הבית כולו לבן וכולל עיטורים מהעת העתיקה, כניסה מרשימה ומרהיבה ליצירת אומנות אדריכלית עוצרת נשימה.

בית יוקרתי ומודרני המשלב פונקציונאליות יחד עם איזורי פנאי מפנקים במיוחד, בריכת שחיה, סאונות, חדר סנוקר וקולנוע. ההופכים את השהות בבית לחוויה משפחתית יוצאת דופן.

מבנה המגרש המאורך הולידה תכנון מופלא של בריכה המשתרעת לאורכו של המגרש, אשר יופיה וגווניה חודרים אל פנים הבית בחזית המלווה אותה דרך ויטרינות בעלות מפתחים גבוהים ורחבים.

גווני עיצוב הפנים השתלבו יחד עם החוץ ויצרו הרמוניה קסומה.

משחקי השקיפות חוזרים על עצמם בעיצוב הפנים ביצירת חדר יין בעל תקרת זכוכית בקומת המרתף, שמתגלה דרך חלל כפול בריצפת הסלון שבקומת הכניסה.

הוא נראה כמו בית פאר אמריקאי אבל הוא נמצא ממש כאן בישראל בקיסריה גדול, נוצץ, חללים גדולים, כניסה עוצרת נשימה ובריכה עם פסלים ומפלים.

גולת הכותרת בעיצוב הפנים היה שילוב יחודי של פינת האוכל יחד עם אי המטבח בתוספת ספסלי ישיבה מפנקים , מה שהפך את חווית האירוח והארוחות לחוויה בלתי נשכחת!

מן העיתונות
רשת 13
בית מודרני בקיסריה
דירה נאה
הפקת ארנה רהיטים
ערוץ 12
וילה בסגנון פרובנס
צרו איתנו קשר עוד היום

בואו להגשים חלום!

מחפשים השראה לבית החלומות שלכם?

התקשרו עוד היום או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם