עיצוב גינות יוקרה

בשנים האחרונות אנו רואים עליה במודעות בכל הקשור לעיצוב גינות יוקרה ופתרונות גינון שונים, הקמת גינה ועיצוב גינת יוקרה איננה מלאכה קלה אך יחד עם בעל מקצוע המתמחה בתחום ניתן להניב את כל הפירות הנכונים. מלכה אדריכלים מתמחים בהקמת גינות יוקרה וריכזו עבורכם את כל המידע האינפורמטיבי.

מה הופך גינה רגילה לגינה יוקרתית?

אנחנו רואים עשרות גינות במהלך היום, הגינה של השכנים, גינת ירק מסביב למשרד ולעיתים גם גינות גג. יחד עם זאת אנשים רבים תוהים מה הופך גינה רגילה לגינה יוקרתית. בשונה מהדעה הרווחת כי גינת יוקרה הינה במילים אחרות גינה “יקרה” אנו רוצים לנפץ מיתוס קטן. גינת יוקרה כשמה כן היא הינה גינה המשדרת יוקרה, פאר, פונקציונאליות, עיצוביות, הרמוניה מושלמת אך אינה מחייבת בהכרח הוצאות יקרות שלא נגמרות. 

הלכה למעשה יחד עם בעל מקצוע המתמחה בעיצוב גינות יוקרתיות אנו יכולים לפעול בהתאמה אישית לתקציב מוגדר מראש תוך כדי שאנחנו מנצלים את כל המרחב בצורה אופטימאלית.

בגינות יוקרה אנו יכולים לשלב אלמנטים של מים, לדוגמא בריכות נוי, בריכות דגים, גינות עם ג’קוזי, באותה נשימה אנו יכולים לשלב פתרונות עיצוביים ופונקציונאליים לדוגמת שולחנות אש, פינות ישיבה איכותיות ועיצוביות ואף עמדת ברביקיו. לצד כל אלו אנו רואים גם פתרונות ממוחשבים ואיכותיים לגינה, פתרונות תאורה בהתאמה אישית לצרכים שלנו, צמחייה טבעית, דשא טבעי, דשא סינטטי ואף דק.

מה אנו צריכים לדעת טרם עיצוב גינות יוקרה?

החלטתם שהגיע הזמן לעצב את הגינה שלכם בצורה יוקרתית, יחד עם זאת אתם תוהים מה הם הדברים אותם אתם תצטרכו לדעת לפני שאתם ניגשים למלאכה. כאשר אנחנו מדברים על עיצוב גינות יוקרה אנו מדברים על מלאכה הדורשת יצירתיות, מקצועיות ומיומנות בתחום לכן אין מן הנמנע שנצטרך לעבוד עם בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בעולם עיצוב הגינות כלל ועיצוב גינות יוקרה בפרט. 

אנו עדים לכמות בלתי מבוטלת של אנשים אשר ניסו לעצב את הגינה שלהם בצורה יוקרתית לבד, באמצעות מדריכים וללא שום ליווי מקצועי וכתוצאה מכך מצאו את עצמם מבזבזים לא מעט משאבים, כסף וזמן רב. עיצוב לצד תכנון והקמה של גינות יוקרה צריך להיעשות אך ורק בליווי ועל ידי בעל מקצוע המתמחה בתחום.

מגשימים את כל החלומות: האם ניתן להקים גינות בהתאמה אישית?

לכל אחד מאיתנו יש ויז’ן בו הוא רואה את הגינה שלו, אחת מן השאלות הנשאלות היא האם ניתן להקים גינה בהתאמה אישית או שמא אנחנו נצטרך ללכת לפי “מודל ברור ומסודר” של המעצב איתו אנו בוחרים לעבוד. 

הלכה למעשה עיצוב גינות יוקרה הינו תהליך הנעשה יחד עם אדריכל ו/או מעצב פנים המתמחה בעיצוב גינות ונעשה בשיתוף פעולה מלא עם בעל הנכס. השילוב של הויז’ן של הלקוח לצד הניסיון של האדריכל עוזרים לכם להגשים את כל החלומות שלכם ואף לנפץ מספר תקרות זכוכית בדרך.

מלכה אדריכלים מתמחה בעיצוב גינות יוקרה בהתאמה אישית ומספקת לקהל לקוחותיה מגוון רחב של אפשרויות אשר מעצימות את הגינה שלהן אלפי מונים – החל משולחנות אש, גינות עם ג’קוזי, גינות עם פינות ישיבה יוקרתיות, צמחים מטפסים, פתרונות תאורה איכותיים ואלו רק על קצה המזלג.

מה המחיר של הקמת גינה?

החלטתם לעצב את הגינה שלכם בצורה יוקרתית ואתם לבטח שואלים את עצמכם – “כמה התענוג הזה יעלה לי?”, הלכה למעשה כאשר אנחנו מדברים על הקמת גינה איננו רואים מחיר אחיד. 

ישנם עשרות פרמטרים ומשתנים אשר ישפיעו בצורה ישירה על המחיר אותו אתם תשלמו – החל מניסיון, ותק ומוניטין של החברה איתה אתם תעבדו, האפיון שיעשה, הגדרות תקציביות אותם תגדירו בשיחת האפיון, תשתיות ושאר דרישות הקשורות לתפעול הגינה שלכם. 

כיום ניתן לעצב גינות יוקרה במחיר נוח תוך כדי הגדרת תקציב כבר בשיחה הראשונית. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם מלכה אדריכלים לשם קבלת הצעת מחיר ראשונית.

אמרתם עיצוב גינות יוקרה – אמרתם מלכה אדריכלים

ורד ומוטי מלכה הינו משרד אדריכלי לתכנון אשר הוקם בשנת 2004, המשרד החל את דרכו כסטודיו קטן ובמרוצת השנים הפך לאחד מן המשרדים המוערכים בתחום בישראל. המשרד מנוהל על ידי ורד ומוטי שהם בני זוג והורים לארבעה, המפגש ביניהם נוצר במהלך לימודי הנדסאות אדריכלית בשנת 1998 אותה הן סיימו בהצטיינות.

משרד אדריכלים מלכה מתמחה בתכנון, עיצוב פנים ולא פחות מכך גם פיתוח סביבתי ופועל ללא לאות לשם הגשמת המטרות של לקוחותיו. במרוצת השנים ליווה המשרד מאות עסקים ומשקי בית במלאכת עיצוב גינות יוקרה ועזר להם לעשות את השינוי לו הם כה ייחלו תוך כדי שמירה על שפה עיצובית והרמונית.

אנו מזמינים אתכם לבחור נכון – זה הזמן לבחור מלכה אדריכלים.

 

עיצוב גינות יוקרה